Bestellingen en instellingen

Waarom kan ik mijn bestelling niet voltooien?

Als je je bestelling niet kan voltooien, controleer dan het volgende:

- Staan er extra spaties of letters in een veld? Postcodes hebben een bepaalde lengte: 1234 AB. Als de ingevoerde postcode hier niet voldoet aan vier cijfers en twee letters, wordt dit door ons systeem afgewezen.

- Als je een order plaatst voor een bedrijf, zorg er dan voor dat de naam en de bedrijfsnaam niet gelijk zijn. Als deze wel gelijk zijn, wordt de bestelling afgewezen.

- Als er een probleem is met de betaling, vragen we je om even geduld te hebben. Een paar minuten later werkt het vaak wel en vaak lost dit probleem zichzelf op. Als het probleem zich niet oplost, probeer dan eventueel een andere webbrowser. Mocht dat ook niet lukken, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Chat met ons

Openingsuren

Maandag – Vrijdag
09:00 – 21:30
Zaterdag – Zondag
09:00 – 16:30

Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

E-mail ons

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
Ga naar boven