Bestellingen en instellingen

Over Coolshop

Een waargebeurd verhaal

Coolshop werd opgericht om 15:12 uur op 25 januari 2002 (het was een vrijdag).

“Waarom zo laat op de dag?” Ik zal je vertellen waarom.

Toen Coolshop werd opgericht waren de oprichters in het begin van hun twintiger jaren. En de meeste twintigers nemen het niet zo nauw met vroeg opstaan. Er zijn zelfs geruchten dat een van de stichters vele uren op de andere wachtte omdat hij een groot voorstander was – en nog steeds is – van ‘’kleine vrijdag’’. *

Maar ze zijn broers, en broers verdragen elkaar.

“Online winkelen moet gemakkelijk zijn. Kortingen voor iedereen. Geen abonnementsdiensten. Geen verrassingen. Alleen lage prijzen op alles wat je gelukkig maakt - en ook nog eens snel geleverd.”

Nu kan het een beetje cliché worden.

Maar niet op een Silicon Valley manier. Meer op de “we zijn begonnen vanuit een garage” manier. Want dat is eigenlijk ook een waargebeurd verhaal. Coolshop begon in de garage van de oprichters. Als je het netjes vraagt, kunnen we daar een foto van laten zien.

Oké. Tijd om een beetje te versnellen.

Mark en Mike waren iets op het spoor. Coolshop kreeg vorm, verzamelde enkele medewerkers, taco donderdag werd geïntroduceerd. En toen klopte er iemand op de deur. Het was een snel pratende kerel met Italiaans bloed in zijn aderen. Jacob Risgaard. Er werd een contract getekend over een krat bier. Twee zijn er nu drie geworden, en de rest is geschiedenis…

Oh, er was ook die keer, dat Jacob wakker werd in het kantoor, zich omdraaide en zich realiseerde dat hij… Oeps, ik heb beloofd daar niet over te praten! Sorry!

* Naborrelen op een donderdag. Een Deense uitdrukking voor levende donderdag alsof het vrijdag is.

Ons DNA

Coolshop’s waardes
Coolshop logo

Simpel is cool

Je kunt online winkelen tot drie dingen herleiden. De winkel moet de juiste producten hebben, de prijzen moeten laag zijn en de levering moet gratis zijn - en snel. Daar zorgen wij voor. Coolshop is eenvoudig online winkelen. Dat maakt het cool.
Coolshop logo

Eerlijkheid is cool

Eerlijke service is goede service. Wij houden je tijdens het gehele aankoopproces op de hoogte en je kunt altijd contact met ons opnemen. We maken alleen reclame voor de dingen waarover we een eerlijke en duidelijk over kunnen zijn. Besluiteloosheid of twijfels zijn er niet.
Coolshop logo

Gaan voor dat beetje extra.

Wij doen graag extra moeite voor onze klanten. Voor, tijdens en na je aankoop. Deze aanpak was een onderdeel van het DNA, toen Coolshop begon, en nu is het een onderdeel van het dagelijks leven voor iedereen, van het topmanagement tot de nieuwe werknemers. Je bent veilig met winkelen bij Coolshop.
Team Coolshop
Blije en energieke collega’s
Coolshop is een groeiend bedrijf.
In onze verschillende kantoren worden regelmatig nieuwe medewerkers aangenomen. We weten dat medewerkers de belangrijkste bron van het bedrijf zijn en we geloven dat gelukkige en tevreden medewerkers betere resultaten opleveren.
Ga naar boven