Op Coolshop.nl streven we naar de beste prijs op alle producten in onze webshop. Om een eerlijke prijsgarantie te bieden, vergelijken wij de prijzen aan de hand van de volgende eisen:
Het product moet op Coolshop voorzien zijn van het prijsgarantie symbool
Het product moet op voorraad zijn bij de online winkel waarmee we de prijs matchen
Het product moet aangeboden worden door een Nederlandse webshop
De prijsgarantie geldt alleen voor producten die onder de Nederlandse regeling voor BTW vallen, douane, garantie en bescherming van de consument.
Er moet bewijs zijn van de prijs die je gevonden hebt. Dat bewijs kan een link of iets gelijkwaardigs zijn.
Het product dat je bij Coolshop koopt is inclusief verzendkosten, daarom matchen wij altijd de prijs van het product + de verzendkosten als deze apart in rekening worden gebracht.
Wij matchen de prijs met de aanbieding die je bij een andere winkel gevonden hebt. Is er een vereiste in de aanbieding dat het product wordt afgehaald, dan matchen wij de prijs voor afhaling. Is de aanbieding inclusief verzendingkosten, dan matchen wij de prijs inclusief verzendkosten.
De prijsgarantie geldt voor producten die daadwerkelijk direct beschikbaar zijn en niet op rij-aanbiedingen, bundel-aanbiedingen en/of bij-aanbiedingen met een beperkt aantal/tijd (op=op). De prijsgarantie geldt ook niet voor aanbiedingen die een lidmaatschap vereisen zoals bv. een inkoopsvereniging of bij aanbiedingen waar een betaling voor nodig is om toegang te krijgen tot deze aanbieding.
De prijsgarantie service is bedoeld voor particulieren. Daarom kan u maar 1 item bestellen als u van deze service gebruik wenst te
maken.
Mocht u tegen alle verwachting in, hetzelfde product in voorraad en tegen een lagere prijs bij een Nederlandse online webwinkel vinden, dan zullen wij de prijs van het product voor je matchen. Om het product voor de laagste prijs te kopen, vragen wij u om contact op te nemen met onze live chat, voordat u uw order plaatst. Wij hebben natuurlijk wel bewijs van de lagere prijs nodig, voordat u in aanmerking kan komen voor de prijsgarantie.
Mocht u het product binnen 14 dagen na verzending ergens anders goedkoper vinden aan de hand van alle vereisten, kan u het verschil terugkrijgen. U hoeft dan enkel contact op te nemen met de Coolshop klantenservice, de rest maken wij voor u in orde.
U kunt meer informatie over onze prijzen lezen in onze algemene voorwaarden, hier.
Mocht u vragen hebben, kan u contact opnemen met de klantenservice via de live-chat of door een e-mail te sturen naar [email protected]
Je moet het gebruik van marketing cookies toestaan om deze video te bekijken. Je kunt de cookie-instellingen hier bijwerken.