Bestellingen en instellingen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen en/of annuleren die nog niet betaald is?

Dit is geen enkel probleem! Als de bestelling wordt onderbroken of als de betaling mislukt, kan de bestelling niet voltooid worden. Hiervoor hebben we jouw toestemming nodig. In dit geval moet de betalingsinformatie binnen 2 dagen bijgewerkt worden. Als dat niet gebeurd, wordt de bestelling automatisch verwijderd.

Dit is een gemakkelijke manier om je bestelling opnieuw te plaatsen, zonder dat je de bestelling opnieuw moet toevoegen aan je winkelmandje. 

Als je bestelling niet verzonden is en je kan deze niet annuleren...
De bestelling wordt niet verzonden, tenzij de betaling goedgekeurd is. Daarnaast wordt de bestelling over een paar dagen automatisch verwijderd. Op deze manier heb je genoeg tijd om de betalingsinformatie bij te werken zonder dat je de bestelling verliest. Handig als je computer vastloopt of de accu leeg is ;) 

Chat met ons

Openingsuren

Maandag – Vrijdag
09:00 – 21:30
Zaterdag – Zondag
09:00 – 16:30

Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

E-mail ons

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
Ga naar boven