Bestellingen en instellingen

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Een bestelling kan geannuleerd worden als deze nog niet ingepakt is.

Om een bestelling te annuleren, moet je inloggen in je Coolshop acocunt door te klikken op “Mijn Profiel”. Klik op “Mijn orders” en kies de order die je wilt annuleren.


Als je op het rode kruis naast een specifiek product klikt, annuleert dit de productlijn maar niet de hele order. Als je de gehele order wil annuleren, annuleer dan alle productlijnen.

Opmerking: Coolshop schrijft het geld van de bestelling af van de kaart als de order verzonden wordt. Let hierbij wel op dat dit alleen geldt als u betaald heeft met een creditcard. Er zal daarom geen geld afgeschreven worden als je een bestelling annuleert voordat deze verzonden is.

Betaald met iDeal?

Als je de betaling via iDeal voltooid hebt, vragen we je om contact op met de klantenservice. Zij zorgen ervoor dat het geld teruggestort wordt. Deze betalingen kunnen namelijk niet automatisch teruggestort worden.

Chat met ons

Openingsuren

Maandag – Vrijdag
09:00 – 21:30
Zaterdag – Zondag
09:00 – 16:30

Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

E-mail ons

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
Ga naar boven