Bestellingen en instellingen

Ik heb een nieuwe betalingskaart ontvangen. Kan ik de betalingsgegevens van mijn bestelling wijzigen?

Natuurlijk, dit is geen enkel probleem.

Om een nieuwe betaling aan jouw bestelling te koppelen, moet je de volgende stappen doorlopen:

- Klik op “Mijn Profiel” rechts bovenaan de startpagina.
- Klik op “Mijn Orders” en klik op “Toon Order” op de order waar het om gaat.
- In het veld “Zelfbediening” klikt u op “Betaling wijzigen”.

    Hierna krijg je een nieuw tabblad waar je de nieuwe betalingsgegevens kan invullen.

    Chat met ons

    Openingsuren

    Maandag – Vrijdag
    09:00 – 21:30
    Zaterdag – Zondag
    09:00 – 16:30

    Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

    E-mail ons

    Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
    Ga naar boven