Bestellingen en instellingen

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb deze nog niet ontvangen.
Helaas hebben wij geen controle op een vertraagde levering door onvoorziene omstandigheden. Het pakketje kan vertraging oplopen bij het koeriersbedrijf of de tracking informatie kan niet duidelijk zijn. Binnen korte tijd kunnen wij vaak weinig doen om de levering te versnellen.

Mijn bestelling heeft de status 'voltooid', wat betekent dat?
De status 'voltooid'  houdt in dat je pakketje verpakt is en klaarstaat voor verzending.

Is mijn bestelling verzonden met track en trace?
Voor bestellingen met een track en trace code ervaren wij soms dat PostNL niet altijd de juiste levertijd aangeeft en dat deze per dag veranderd. Daarom raden wij u aan om gebruik te maken van deze tracking: https://tracking.coolshop.com/...

Bestelling verzonden zonder track en trace?
Veel van onze kleinere pakketten worden als eersteklas maxi-letters verzonden. Dit betekent niet dat het noodzakelijkerwijs in de brievenbus past, maar dat het geen track en trace bevat komt omdat het pakketje als een brief wordt geregistreerd.

Als je het pakketje na 15 dagen nog niet hebt ontvangen, vragen wij u om contact met ons op te nemen, zodat we samen op zoek kunnen naar een passende oplossing.

Chat met ons

Openingsuren

Maandag – Vrijdag
09:00 – 21:30
Zaterdag – Zondag
09:00 – 16:30

Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

E-mail ons

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
Ga naar boven