Bestellingen en instellingen

Ik heb een defect cadeau ontvangen welke gekocht is bij Coolshop. Wat moet ik doen?

Heb je een cadeau ontvangen dat bij Coolshop gekocht is, maar helaas defect is? Dan is uiteraard mogelijk om deze te retourneren. Hiervoor heb je het ordernummer nodig van degene die het cadeau bij ons gekocht heeft. Het ordernummer staat op zowel de orderbevestiging als op de factuur. De factuur kan je vinden in het account onder 'mijn orders' en 'ontvangstbewijs'. 

Als je het ordernummer hebt, kan je het formulier voor een defect cadeau invullen. Het formulier vind je hier: formulier voor een defect cadeau.

Print het formulier uit en zorg ervoor dat het product goed verpakt is. Neem vervolgens op met de klantenservice via [email protected] en vermeld hierbij het ordernummer. Wij sturen je een retourlabel toe die je op het pakket kan plakken, zodat je het pakketje kosteloos kan retourneren. 

Zodra wij het pakket ontvangen hebben, zal onze RMA-afdeling de zaak behandelen. In normale periodes, dus met uitzondering van drukke periodes, zoals kerst en Black Friday, kan de behandelingstijd voor een defect item oplopen tot 9 werkdagen, voordat je bericht van ons ontvangt. 

Chat met ons

Openingsuren

Maandag – Vrijdag
09:00 – 21:30
Zaterdag – Zondag
09:00 – 16:30

Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

E-mail ons

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
Ga naar boven