Bestellingen en instellingen

Ik mis een onderdeel van mijn product

Als blijkt dat een onderdeel van de bestelling ontbreekt, raden we aan om eerst contact op te nemen met de fabrikant van het betreffende product. Veel fabrikanten willen graag de garantie van de producten zelf aanbieden en daarnaast is dit vaak ook een snellere optie. 

Soms zal de fabrikant je naar ons verwijzen. In sommige gevallen zijn ook wij in staat om het onbrekende deel te sturen, maar dat is niet voor elk item mogelijk.

Uiteraard is het altijd mogelijk om onze klantenservice te benaderen. Wij staan klaar om je te helpen!

Chat met ons

Openingsuren

Maandag – Vrijdag
09:00 – 21:30
Zaterdag – Zondag
09:00 – 16:30

Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

E-mail ons

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
Ga naar boven