Bestellingen en instellingen

Waarom kan ik mijn zending niet volgen?

De tracking informatie van uw zending kan soms ontbreken. De reden hiervoor is dat de tracking informatie van de koeriersdienst niet altijd actueel is. Vaak wordt de informatie bijgewerkt binnen een paar dagen.

Als uw zending zich tussen Denemarken en Nederland bevindt, kan de koeriersdienst de tracking informatie niet bijwerken. Op dat moment krijgt uw bestelling de status 'manco'. Als de zending ontvangen wordt door PostNL in Nederland, zal de tracking informatie weer bijgewerkt worden.

Als uw zending deel uitmaakt van een grotere zending, wordt de tracking informatie niet bijgewerkt totdat deze zending verspreid wordt in afzonderlijke delen. Dat is de reden waarom is er in eerste instantie geen tracking informatie zichtbaar is bij het intoetsen van uw track en trace.

Chat met ons

Openingsuren

Maandag – Vrijdag
09:00 – 21:30
Zaterdag – Zondag
09:00 – 16:30

Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

E-mail ons

Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
Ga naar boven