Bestellingen en instellingen

Hoe voeg ik een nieuw adres toe aan mijn account?

Het is mogelijk om een bestelling gemakkelijk naar andere adressen en/of ontvangers te verzenden. Bijvoorbeeld je werkadres of het adres van een vriend of vriendin om een cadeautje te sturen.

- Klik op “Adressen” in je Coolshop account
- Klik vervolgens op “Adres toevoegen
- Label het adres (werk, huis, etc.)

    Ik heb een verkeerd adres in mijn bestelling aangegeven, wat moet ik doen?
    Als de bestelling nog niet verzonden is, kan het adres van de bestelling nog gewijzigd worden. Bekijk hoe je het adres kan wijzigen.

    Bestelling al verzonden?
    Als pakketje verzonden is, is het helaas niet meer mogelijk om het adres te wijzigen voor de desbetreffende bestelling. In de meeste gevallen bij een bestelling met een foutief adres wordt de bestelling automatisch retourgestuurd naar Coolshop. Dit gebeurt omdat de post de bestelling vaak niet kan leveren als de naam en het adres niet overeenkomen. In dit geval zou het kunnen dat de bestelling 14 dagen bij de post blijft liggen, voordat deze bestelling retourgestuurd wordt naar Coolshop. Als de bestelling behaneld is door onze retourafdeling van Coolshop in Noord-Denemarken, ontvang je hiervan bericht.

    Chat met ons

    Openingsuren

    Maandag – Vrijdag
    09:00 – 21:30
    Zaterdag – Zondag
    09:00 – 16:30

    Als u ons al een e-mail heeft gestuurd, laat dit dan weten aan onze klantenservice medewerker, zodat wij u beter kunnen helpen. :)

    E-mail ons

    Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden
    Ga naar boven